טקסט הודעת פורום
| 5/14/2008 9:29:00 PM |
|
נושא: Nokian Boazobeana תאריך: 5/14/2008 9:29:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג
מאחור, ומקדימה Nokian NTX. היתרונות-דביקים, אחיזה מדהימה, גלגול מצויין, מצויינים גם לטיובלס.אה, ויש גם בכחול.. החסרונות-נגמרים מהר וכמעט לא מצויים בארץ, אבל כל הזמן יש ב ebay במחירים מצחיקים.
|
חזרה לפורום |
|
|