טקסט הודעת פורום
5/14/2008 11:38:00 PM
דרור דרגן
ועוד חשבתי שראיתי הכול
נושא:
ועוד חשבתי שראיתי הכול
תאריך:
5/14/2008 11:38:00 PM
מחבר/ת:
דרור דרגן
בלי אופנים אי אפשר לעשות את מה שהוא עושה
http://www.youtube.com/watch?v=ywy5nJ8mPrM
חזרה לפורום