נושא: :cool: טריאל!! תאריך: 5/15/2008 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא תנסה - לא תבין (שרון תרשיש העכביש).
נכון שהבחור המסוים הזה עושה דברים מאוד מרשימים, אבל במיוחד השלבים הראשונים של הטריאל בטוחים בהרבה מדרופים של חצי מטר - בעיקר בגלל שהמהירות איטית מאוד, והכל כל הזמן בשליטה מוחלטת.
ודרך אגב - זו תשובה לכל מי שחושב שצריך מלא אינטשים בשביל לנחות מגובה שלושה מטר...
|