הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 10:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Kona עם תוכן  היי
נושא: היי תאריך: 5/15/2008 10:48:00 AM
מחבר/ת: Moti Kona

יצא לי לרכב פעמיים על האורנג´ פטריוט. האופניים כבדים מאוד בזכות השלדה המסיבית ויכולים לבלוע כל דרופ.
רכבתי עליהם עם בולם טריפל 200 מ"מ מקדימה ונהניתי מאוד.
שים לב... כשאני אומר כבדים אני מתכוון לכך שלא תצליח לרכב איתם בעליות בכלל!!!
האופניים טובים מאוד לכל הצפוניים כי סביבת המחיה הטבעית שלהם היא אזור מנרה.
ניסינו לרכב באזור מצפה מודיעין והבחור סחב אותם 60% מהזמן ברגל אבל מי שמכיר את הסלופ הגבוה בתחילת המסלול (הירידה אל הכביש הצר), הוא קפץ אותו כאילו מדובר במדרכה. :eek:




חזרה לפורום