נושא: אין איזה נוהל בפורום לגבי פרסום סמוי? תאריך: 5/15/2008 10:52:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג
זה מגיע פעם בכמה זמן וזה מרגיז ומכעיס. ניתן לראות בכרטיס הרוכב(ת) שהצתרפה ביום שפרסמה את ההודעה, נתנה קישור למאמר פרסומי במסווה הודעה של משתמש בפורום. מעבר לצביעות ולשימוש לא ראוי בפורום (לדעתי) אני בטוח שזה חורג מתנאי השימוש באתר (תקו אותי אם אני טועה). פרסום מסוג זה מכעיס כי נותן הרגשה כאילו המשתמשים הם מטומטמים שאינם יכולים להבחין בפרטי המפרסם ויחשבו ישר שהנה מישהו גילה כאן מתכון קסם. לכן אני תמיד זוכר את המפרסמים הללו ומקפיד להחרים את מוצריהם, גם לאחר שאני פוגש אותם באיזה מדף בחנות ולאו דוקא במסגרת הפורומים למניהם. ראוי שהנהלת האתר תעשה משהו בנידון כנגד "תגובות" פרסומיות שכאלה.
|