הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 11:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  s o עם תוכן  האם אפשר...
נושא: האם אפשר... תאריך: 5/15/2008 11:00:00 AM
מחבר/ת: s o

תודה על התגובה

השאלה היא האם אפשר לבנות אותם מספיק קלות כדי שכן יהיה ניתן לעלות אתם עליות? אמנם הסגנון רכיבה שלי נוטה לכיוון האגרסיבי, אבל אני עדיין נהנה מרכיבת XC פה ושם.
מה המשקל של השילדה עצמה?


חזרה לפורום