נושא: השלדה... תאריך: 5/15/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: Moti Kona
של אורנג´ פטריוט שוקלת בערך 4.5 ק"ג , זה לא מעט. כמובן שאפשר לבנות אותם קלים יותר אבל זה יבוא לידי ביטוי בחלקים פחות חזקים, לדוגמא: בולם קדמי, נאבות, ג´אנטים, צמיגים, ועוד המון דברים שתצטרך להחליף. דבר נוסף הוא תנוחת הרכיבה שלהם שלא נוחה לרכיבת XC או לטיולים ארוכים כי אתה מאבד המון אנרגיה. יש לי חבר שרוצה לרכוש את ה Santa Cruz nomad מאותן סיבות כמו שלך אבל לא יצא לי לרכב עליהם ואני גם לא מכיר את המפרט.
|