הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 1:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  s o עם תוכן  ומה עם ה - Nomad?
נושא: ומה עם ה - Nomad? תאריך: 5/15/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: s o

אני לא מחפש אופניים ב - 20 ק"ג בשביל לראות כמה מהר אני יכול לרדת את מנרה או לקפוץ 2+ מטרים. זה לא הכיוון שלי (כרגע בכל אופן, למרות שזה נשמע כיף :D ).
מה אתם אומרים על ה - Nomad? אני שומע רק שבחים על האופניים האלו. והאם למישהו יצא לרכב על ה - Yeti 575 החדשות?

תודה.


חזרה לפורום