נושא: ומה עם ה - Nomad? תאריך: 5/15/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: s o
אני לא מחפש אופניים ב - 20 ק"ג בשביל לראות כמה מהר אני יכול לרדת את מנרה או לקפוץ 2+ מטרים. זה לא הכיוון שלי (כרגע בכל אופן, למרות שזה נשמע כיף :D ). מה אתם אומרים על ה - Nomad? אני שומע רק שבחים על האופניים האלו. והאם למישהו יצא לרכב על ה - Yeti 575 החדשות?
תודה.
|