הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 1:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בכל מקרה מדובר באופניים מהוללים ואיכותיים
נושא: בכל מקרה מדובר באופניים מהוללים ואיכותיים תאריך: 5/15/2008 1:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

שמעתי שמועות על ריבוי סדקים בשלדות נומאד - אבל גם שמעתי שיש שמרכיבים עליהם בולם "8 ומתחרים DH (בניגוד מוחלט להוראות היצרן). שתי השמועות הן בגדר שמועות, כי אף פעם לא טרחתי לבדוק.

אין ספק שהם אופני AM על הצד האגרסיבי - חצי מדרגה מעל ההקלר (מבחינת מהלכים וזוויות) - או יותר נכון, מעל הבלר LT שהן גרסת VPP עם נתונים דומים להקלר.

על היטי שמעתי מעט מאוד, אבל רק דברים טובים, ואין לי שום נסיון אישי עם אופניים שלהם.

אבל אם כבר אני מתערב לך בחיים - לא נשמע לי שמיצית את היכולות של ההקלר. מה הסיבה להחלפה?


חזרה לפורום