הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 4:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  s o עם תוכן  תתערב חופשי
נושא: תתערב חופשי תאריך: 5/15/2008 4:11:00 PM
מחבר/ת: s o

הסיבה העיקרית היא בגלל שאני יכול ;) .
אבל ברצינות, תמיד הרגשתי שההקלר שלי קצת גדולים עלי במידה (XL). זה לא היווה בעיה גדולה מדי עד עכשיו, אבל אני לא מרגיש עליהם בטוח כשאני מנסה קפיצות גדולות, שלא לדבר על סיבובים חדים ומהירים. קניתי אותם שרק התחלתי לרכב קטעים טכניים קלים.
בנוסף, אני רוצה בולם אחורי של יותר מה-"5.5 של ההקלר, אבל זה זניח. לו הייתה לי שילדה L, לא הייתי מטריד פה את כל האנשים הטובים בפורום. אבל אם כבר להחליף, אז למשהו חדש.

מה בנוגע ל - Ellsworth Moment? לא האופניים עם הכי סקס אפיל ברשימה אבל אומרים שהם (או הן? אופניים זה זכר או נקבה? :confused: ) עושים את העבודה.






חזרה לפורום