נושא: תלוי את מי אתה שואל תאריך: 5/15/2008 4:33:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מבחינת העברית: "אופן" הוא אחד - אופניים הם שניים. זכר רבים.
מבחינת רוכבים רבים - "אין מצב שאני מבלה כמה שעות בשבוע ברכיבה על משהו ממין זכר".....
לי אין בעיה: http://en.wikipedia.org/wiki/Banshee
לגבי האלסוורת´ - לא מכיר מנסיון, וסיפורים אפשר למצוא באינטרנט בלי סוף...
|