הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2008 4:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי את מי אתה שואל
נושא: תלוי את מי אתה שואל תאריך: 5/15/2008 4:33:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מבחינת העברית: "אופן" הוא אחד - אופניים הם שניים. זכר רבים.

מבחינת רוכבים רבים - "אין מצב שאני מבלה כמה שעות בשבוע ברכיבה על משהו ממין זכר".....

לי אין בעיה:
http://en.wikipedia.org/wiki/Banshee

לגבי האלסוורת´ - לא מכיר מנסיון, וסיפורים אפשר למצוא באינטרנט בלי סוף...


חזרה לפורום