טקסט הודעת פורום
5/15/2008 9:29:00 PM
yuval zelkind
Python?
נושא:
Python?
תאריך:
5/15/2008 9:29:00 PM
מחבר/ת:
yuval zelkind
תודה על התגובה, יש לי ניסיון בספיידר (Spider), עכשיו אני שוקל לקחת את פיטון, מה אתה אומר?
חזרה לפורום