הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2008 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  החלפת גלג"ש גדול קדמי בבאשגרד
נושא: החלפת גלג"ש גדול קדמי בבאשגרד תאריך: 5/16/2008 10:41:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן

יש לי בעיה של ציר מרכזי נמוך (הוא סטנדרטי אבל לי הוא נמוך) ב Teocali super 05 שלי.לאחורנה פגעתי בשתי שיניים על הגלג"ש הגדול בגינת סלעים.
לאור העובדה שאני לא מחפש ספרינטים שורפי קלוריות ומייצרי חומצות חלב על שבילים לבנים, החלטתי לבדוק את האפשרות של באשגרד.
הבנתי את הכיוון של להחליף את הגלג"ש הגדול בבאשגארד, ולהחליף במקביל את שני גלגלי השיניים האחרים מקדימה למספר שונה של שיניים.
1. גלג"ש קטן - אני משאיר אותו 22 שיניים.
2. גלג"ש אמצעי אני אחליף ל-36 שיניים.
על ידי כך אני אמור להפסיד מספר מועט של הילוכים (דרך אגב אין לי מושג איך מחשבים).
האדם אני צודק ?


חזרה לפורום