טקסט הודעת פורום
| 5/16/2008 11:54:00 AM |
|
נושא: וווווווואאאאאאאאאאוווווווווו תאריך: 5/16/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת: amir fr
:rating: :rating:
לא ייאמן.......
אהבתי את היישור של הג´אנט עם פטיש......
באמת כל הסרט תהיתי כל כמה רכיבות צריך להחליף גלגל חחחחחחחחחח....
:laugh: :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|