הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2008 4:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל וולוביקוב עם תוכן  DHX 3.0 spring
נושא: DHX 3.0 spring תאריך: 5/16/2008 4:51:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב

לא מזמן התקדמתי מז"ק לש"מ. לפי מה וכמה אויר צריך למלות ב PIGGY BAG????? היתי באתר של פוקס אבל לא הבנתי שום דבר. שמישהו יסביר לי!!

תודה מראש!


חזרה לפורום