טקסט הודעת פורום
| 5/16/2008 4:51:00 PM |
|
נושא: DHX 3.0 spring תאריך: 5/16/2008 4:51:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב
לא מזמן התקדמתי מז"ק לש"מ. לפי מה וכמה אויר צריך למלות ב PIGGY BAG????? היתי באתר של פוקס אבל לא הבנתי שום דבר. שמישהו יסביר לי!!
תודה מראש!
|
חזרה לפורום |
|
|