הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2008 8:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי שחר עם תוכן  נשבר לי הבית של מוט הכסא
נושא: נשבר לי הבית של מוט הכסא תאריך: 5/16/2008 8:10:00 PM
מחבר/ת: צחי שחר

הבית של מוט הכסא נשבר לי בדיוק בריתוך של השילדה.
האם יש למישהוא מושג אם אפשר לרתך את זה לשילדה?
ואם כן........היכן אפשר לעשות זאת.



חזרה לפורום