טקסט הודעת פורום
| 5/16/2008 8:10:00 PM |
|
נושא: נשבר לי הבית של מוט הכסא תאריך: 5/16/2008 8:10:00 PM
מחבר/ת: צחי שחר
הבית של מוט הכסא נשבר לי בדיוק בריתוך של השילדה. האם יש למישהוא מושג אם אפשר לרתך את זה לשילדה? ואם כן........היכן אפשר לעשות זאת.
|
חזרה לפורום |
|
|