נושא: תנסה פה.. תאריך: 5/16/2008 9:00:00 PM
מחבר/ת: איתי
במספר שתיים יש טבלה. אני אישית לא הצלחתי אבל אולי אתה תצליח.. בכל מקרה גם אני קניתי כזה לפני שבועיים ופשוט התחלתי לכוון לאט לאט לפי הנוחות בנסיעה. חשוב שתשים לב שיש מינימום של לחץ אוויר שחייבים למלא. לפי המלצת פוקס (זה גם כתוב על הבולם) צריך מינימום של 125 PSI ומקסימום של 200PSI. יש בולמים מסדרת ייצור יותר ישנה שבהם כתוב מינימום של 75PSI אבל בכל זאת צריך מינימום של 125PSI. תתחדש.
|