נושא: תראה תאריך: 5/16/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
אני שוקל 60 וקצת ומלאתי סביבות ה185 PSI אבל יש שם עכשיו סביבות ה150 כי זה תמיד בורח שמנתקים את המשאבה..
אני יודע שזה הרבה אבל זה בגלל שיש לי קפיץ אחורי שהוא רך..3.25X300
כמה אתה שוקל? מה מידתצ הקפיץ שלך?
ולרוב כדאי להתייעץ עם מוכר אופניים..
|