הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2008 8:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  לא הצלחתי למצוא לינק לדגמים הרלונטים ברוזן מינץ
נושא: לא הצלחתי למצוא לינק לדגמים הרלונטים ברוזן מינץ תאריך: 5/17/2008 8:18:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

למעט מרתון 2.
אז אם לא תצליח לתת לי מושג על רמות האבזור השונות אני אומר לך שבאופן כללי לדעתי (לאחר מחשבה נוספת) רק מרמות מחיר מסוימות השלדה הופכת להיות המרכיב הכי חשוב.
נניח ב-10 ש"ח צריך לבדוק מכלול של דברים. שלדה של סנטה שווה 8 ואז אתה יכול למצוא את עצמך עם אבזור של אופני כניסה, פשוט עוול.
צודק בן G שאומר שאפשר לשדרג אבל אז בוא נודה את האמת מדובר באופניים בתקציב שונה לחלוטין. לכן במקרה הזה בודאי הייתי ממליץ על GT מרתון 2 למשל.
ברמות הביניים 10-20 צריך לנתח כל מקרה לגופו ככל שהמחיר גבוה יותר הייתי נותן יותר דגש על השלדה.
20 ומעלה זה פשוט עוגמת נפש לדעתי לקנות שלדה גרועה ולא חשוב איזה אבזור יש על זה.





חזרה לפורום