נושא: איך לנקות את האופניים לאחר רכיבת שטח תאריך: 5/18/2008 12:52:00 AM
מחבר/ת: שי א.
בתור רוכב מתחיל לאחר טיול ראשון מדהים בשטח באיזור יער מיתר האופניים החדשות העלו אבק שאני מאמין יכול להזיק לבולמים ולכל המערכות המכאניות באיזה חומרים מותר להשתמש ובאיזה אסור מה צריך לנקות ואיך האם צריך לשמן לגרז? ובאיזו תדירות האם נדרשת תחזוקה לברקסים (דיסק) ומתי
האופניים שלי - IRONHORSE MAVERIK SX-DISC שיכוך מלא תודה מראש
|