נושא: תלוי במה שאתה רוצה תאריך: 5/18/2008 7:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ככל שתעלה את הלחץ בפיגי, תקבל בולם יותר פרוגרסיבי - כלומר שנהיה קשיח יותר ככל שהוא נסגר. אם אתה דוהר במדרונות - אבל לא קופץ (או רק זורם דרופים לא גבוהים) - תוכל להסתפק במינימום המומלץ. אם אתה רוכב AM, רוצה בולם רגיש אבל שלא יסגור מהלך בקפיצות - לחץ מירבי.
משם תחפש בניסוי ותעיה. מה שמתאים לי לא בהכרח מתאים לך.......
בהצלחה
|