הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2008 7:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי במה שאתה רוצה
נושא: תלוי במה שאתה רוצה תאריך: 5/18/2008 7:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ככל שתעלה את הלחץ בפיגי, תקבל בולם יותר פרוגרסיבי - כלומר שנהיה קשיח יותר ככל שהוא נסגר.
אם אתה דוהר במדרונות - אבל לא קופץ (או רק זורם דרופים לא גבוהים) - תוכל להסתפק במינימום המומלץ.
אם אתה רוכב AM, רוצה בולם רגיש אבל שלא יסגור מהלך בקפיצות - לחץ מירבי.

משם תחפש בניסוי ותעיה. מה שמתאים לי לא בהכרח מתאים לך.......

בהצלחה


חזרה לפורום