נושא: תודה על התגובה המפורטת תאריך: 5/18/2008 9:41:00 AM
מחבר/ת: s o
הבעיה שלי עם ה yeti היא אורך המתלה האחורי הקצר שלהם ביחס לדגמים האחרים שבדקתי והעובדה שהם מרגישים קצת שבריריים (לפחות מהניסיון הקצר שהיה לי עם הדגם של 07). השאלה היא האם הם יחזיקו מעמד אם אדם במשקלי (90 ק"ג, אבל אני עובד על זה. באמת ;) ) יקפוץ איתם ממטר וחצי-שניים?
תודה, שחף.
|