הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2008 11:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  אז ככה
נושא: אז ככה תאריך: 5/18/2008 11:17:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

אבק זה לא נורא, אין צורך לנקות אחרי אבק כלום.
אם אתה ממש רוצה תעביר בד עדין על הבולמים אבל לדעתי אין צורך.

לגבי גירוז, פעם בהרבה זמן ורק במספר מקומות כמו ציר מרכזי, נאבות(צירי גלגל), איזור ההיגוי ...
אם אתה רוכב הרבה במים אז הגירוז יהיה יותר תכוף אחרת אתה תשכח איך לגרז :p


שימון כל אחד יגיד משהו אחר אבל אני משמן לפני כל רכיבה את השרשרת עם הרבה שמן(בשביל לנקות) אחרי זה סופג את השמן בסמרטות ישן עד שהשרשת יבשה ואז נותן שימון עדין ויוצא לרכיבה.

אחרי שהקסטה והשרשרת מלאים בהרבה לכלוך והרבה שחור כך דגריזר מומלץ יעודי לאופנים ותנקה היטב - לא מומלץ בכלל בכל רכיבה כי הדגריזר מנקה גם דברים טובים(גריז שצריך אותו וחבל) :dead: .

בהצלחה :rating:



חזרה לפורום