נושא: תודה על ההפנייה תאריך: 5/18/2008 7:01:00 PM
מחבר/ת: s o
הבן אדם משקיע וכותב תגובה עניינית ומפורטת ושאני לא אקרא אותה? ;)
עשיתי כעצתך ודיברתי עם אלעד, רק שבמקום להתקשר, הלכתי לחנות (joyride בת"א). אכן עושה רושם של בחור רציני שמבין עניין. הוא אמר שהוא יברר לי את כל הפרטים שאני צריך, ואף ינסה לארגן לי אופניים לרכיבת מבחן. זה שרות.
כמובן שהזכרתי את שמך. אל תתפלא אם תקבל הנחה בקניה הבאה ;)
ושוב תודה.
שחף.
|