הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2008 8:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Yaniv K עם תוכן  אחלה, שמח שהיית.
נושא: אחלה, שמח שהיית. תאריך: 5/18/2008 8:16:00 PM
מחבר/ת: Yaniv K

לטעמי, אין חנות כזו, ולא בגלל שהיא מרשימה, ברחוב הנכון ועם ההון הנכון. הייחוד שלה הוא האדם הנכון, מכיר את הענף על בוריו, גם רוכב תחרותי, גם מכונאי נדיר, גם אמין וישר, וגם חבר לרכיבות (חלק מהשירות והייחוד שלו ושל החנות).

שיהיה לך בהצלחה, (אני בטוח שכעת אתה בדרך הנכונה).


חזרה לפורום