טקסט הודעת פורום
| 5/19/2008 1:12:00 PM |
|
נושא: צריך עצה... תאריך: 5/19/2008 1:12:00 PM
מחבר/ת: תום שריר
קניתי אופניים חדשות diamond back response 2008 (אבל דגם אמריקאי עם חלקים שונים והרבה יותר טובים) יש לי איזה חמש מאות שקל מהאופניים הישנות שלי ואני רוצה לשפר איזה משהו באופניים החדשות...צריך את עזרת הפורום
|
חזרה לפורום |
|
|