הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2008 7:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  אמיר
נושא: אמיר תאריך: 5/19/2008 7:57:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

זה לא קטע של פינוק אני פשוט רוכב דירט\אורבן(יותר נכון די התחלתי פעם רכבתי קרוס קאנטרי)ואני רוצה לדעת מה כדאי לעשות כדי לקחת את האופניים יותר לכיוון הזה


חזרה לפורום