טקסט הודעת פורום
| 5/19/2008 7:57:00 PM |
|
נושא: אמיר תאריך: 5/19/2008 7:57:00 PM
מחבר/ת: תום שריר
זה לא קטע של פינוק אני פשוט רוכב דירט\אורבן(יותר נכון די התחלתי פעם רכבתי קרוס קאנטרי)ואני רוצה לדעת מה כדאי לעשות כדי לקחת את האופניים יותר לכיוון הזה
|
חזרה לפורום |
|
|