נושא: אני חושב תאריך: 5/19/2008 11:08:00 PM
מחבר/ת: amir fr
שחשוב שיהיה לך מגן גלג"ש וגלגלים חזקים
ומה שהתכוונתי שתתחיל להשתולל ואם תרגיש שיש צורך בשדרוג לך על זה אתה תדע מה אתה רוצה/צריך מתוך רכיבה וניסיון מה שאני או כל אחד אחר ימליץ לך הינו נכון לגבי הממליץ בלבד בגלל זה מי שיידע מה לשדרג זה אתה........ :rating:
יאללה תתחיל לתת בראש............. :rating: :rating:
|