הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2008 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן סלר עם תוכן  מגנים של SIXSIXONE
נושא: מגנים של SIXSIXONE תאריך: 5/20/2008 8:15:00 PM
מחבר/ת: נירן סלר

מה ההבדל בין דיגמי המגנים של SIXSIXONE.
דגם RACE ודגם 4X4\2X4?
למה נועד כל אחד מהם ומה הייתרונות והחסרונות של כל אחד?
תודה


חזרה לפורום