טקסט הודעת פורום
5/20/2008 8:15:00 PM
נירן סלר
מגנים של SIXSIXONE
נושא:
מגנים של SIXSIXONE
תאריך:
5/20/2008 8:15:00 PM
מחבר/ת:
נירן סלר
מה ההבדל בין דיגמי המגנים של SIXSIXONE.
דגם RACE ודגם 4X4\2X4?
למה נועד כל אחד מהם ומה הייתרונות והחסרונות של כל אחד?
תודה
חזרה לפורום