הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2008 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי קלדרון עם תוכן  תראה.. (זהירות חפירה)
נושא: תראה.. (זהירות חפירה) תאריך: 5/20/2008 10:10:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון

ה 2X4 4X4 הם מן שרוול שמתלבש על היד/רגל (מהדקים אותו עם רצועות סקוץ). המגן עצמו (החלק הקשיח) יותר רך(יחסית למגנים אחרים), יותר גמיש והוא בעצם חלק פנימי בשרוול. מצד שני, דגם הRACE הוא כמו כל המגינים הרגילים. כלומר יחידה שמתלבשת על הרגל עם רצועות סקוץ´ ואליה תפורים מגיני הפלסטיק החיצוניים לברך ולשוק..
לדעתי הRACE פשוט יותר אגרסיביים ומכאן שהם מיועדים לסוג רכיבה אחר מה 4X4 וה2X4.
מבחינת יתרונות וחסרונות, זה עניין של העדפה אישית וסוג הרכיבה שלך..
אני אישית מדדתי את שני הסוגים. ה4X4 (רגל) לא היה לי נוח אבל ה2X4 היה לי מאד נוח. אז קניתי את ה2X4 לידיים ואת הRACE לרגליים.
היתרון של הRACE לרגליים הוא בכך שגם החלק האחורי של השוק מוגן וזה חשוב מאד.
החיסרון שלו הוא בכך שהוא זז הרבה ויורד (קצת) מהברך בזמן רכיבה. ובנפילות הוא לא כל כך מגן על צידי הברך. מניסיוני במגנים שמשלבים מגן ברך ושוק ביחד, חשוב שיהיה מעין מפרק בין שני החלקים (יש חברה שקוראים לה ROACH המגני רגליים שלהם טובים מאד). באופן אישי אני מעדיף מגן נפרד לברך ואחד לשוק, אז קניתי את Kyle Strait Knee Guard , חתכתי את החלק של הברך מהRACE,נשארתי עם החלק של השוק וקיבלתי הגנה מושלמת..
בקשר ל2X4 הוא מאד נוח ובמשך כמה חודשים הוא הגן עליי נאמנה מנפילות רבות (פשוט לא הרגשתי שום נפילה) עד שבאה הנפילה הרצינית והא פשוט נקרע (רק השרוול),זז ממקומו ולא מנע פציעה אלא רק מזער אותה קצת...
בקשר לRACE לידיים, לא מכיר אותו מנסיון אבל גם לא שמעתי תלונות לגביו.
מקווה שעניתי לך על השאלה...






חזרה לפורום