טקסט הודעת פורום
5/21/2008 8:26:00 AM
אבנר אוסקר
אופנים שיכוך מלא
נושא:
אופנים שיכוך מלא
תאריך:
5/21/2008 8:26:00 AM
מחבר/ת:
אבנר אוסקר
יש ברשותי אופני haro shift r5 על הבולם המרכזי יש שני מצבים המתוארים האחד ע"י צב והשני ע"י צבי.
מה זה אומר?
חזרה לפורום