טקסט הודעת פורום
| 5/21/2008 9:12:00 AM |
|
נושא: בהמשך לשאלה על הכאבים.. תאריך: 5/21/2008 9:12:00 AM
מחבר/ת: דינה ו
תודה על התשובה. איפה אני יכולה לקרוא על הסיכונים? האם ידוע אם מסוכן במיוחד לנשים? והאם כיסוי הג´ל הזה לכסא עושה את זה יותר בריא או להיפך?
|
חזרה לפורום |
|
|