טקסט הודעת פורום
5/21/2008 5:30:00 PM
ben g
הריבאונד שלו
נושא:
הריבאונד שלו
תאריך:
5/21/2008 5:30:00 PM
מחבר/ת:
ben g
כלומר באיזה מהירות הוא נפתח לאחר כיווץ
חזרה לפורום