טקסט הודעת פורום
| 5/21/2008 5:35:00 PM |
|
נושא: דינה תאריך: 5/21/2008 5:35:00 PM
מחבר/ת: ben g
לפי מה שאני מבין לנשים זה פחות מסוכן ( ושוב, מדובר בסכנה ממשים רק עם רוכבים המון המון שעות בשבוע [ולא לעבודה ובחזרה])
בכל מקרה, עדיף כיסא טוב מאשר הריפוד ג´ל
|
חזרה לפורום |
|
|