הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2008 5:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  דינה
נושא: דינה תאריך: 5/21/2008 5:35:00 PM
מחבר/ת: ben g

לפי מה שאני מבין לנשים זה פחות מסוכן ( ושוב, מדובר בסכנה ממשים רק עם רוכבים המון המון שעות בשבוע [ולא לעבודה ובחזרה])

בכל מקרה, עדיף כיסא טוב מאשר הריפוד ג´ל


חזרה לפורום