נושא: אז ככה תאריך: 5/21/2008 10:24:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
ה- 4*4 הם מגיני שרוול שמתלבשים על הברך והשוק הם עשויים מחומים קשיחים והמיגון נמצא בתוך הבד בצורה של "פלאטות" גמישות. היתרון- מגן על החלק האחרוי של השוק ממכות פדל ומשריטות במקרה של נפילה, יושבים טוב על הרגל החסרון- לא נראה לי שהם יספגו מכה "רצינית" וישירה לדוגמא מסלע במהירות גבוהה הם נועדו לרכיבות AM לא אגרסיביות וממש לא FR, קלאסיות לרוכבי XC ושבילים שנופלים מדי פעם ורוצים להמנע משריטות מרגיזות ומכות יבשות. לא מתאים למי שקופץ מכמה מטרים ולרוכבי DH. נוחות- אינדיבידואלי יש כאלה שיטענו שהם טיפה חמים בקיץ...וקצת מסורבלים ה-RACE כאמור מורכב משני חלקים קשיחים מפלסטיק הוא לא מגן על השוק אבל יכול לתת מענה לנפילות קשות על הברך+שוק הם יותר קלים ללבישה מה- 4*4 המגינים האלה היו טובים לזמנם ולא ממש השתנו עם השנים כיום קיימים מגינים מתקדמים יותר הנותנים מענה טוב יותר ואמין לרכיבות אגרסביות כגון: TLD, THE וכמובן ה- ROACH לסיכום שניהם מיועדים לרכיבת שבילים עד שבילים אגרסיבי והם זולים יחסית
|