נושא: שוב אני בקשר לפירוק הגלג"ש תאריך: 5/24/2008 11:24:00 AM
מחבר/ת: חיים בן שושן
אם תוכל לתת לי בבקשה את שם המפתח הספיצפי לפירוק הגלגלי שינים האחרוים ואת שם הכלי השני שרומן אמר שאריאל לא הזכיר.. זה פשוט ממש חשוב לי אני צריך להחליף שפיצים בגלגל האחורי ואני בינתים מושבת בלי אופניים.. תודה חיים .
|