נושא: החלפת צמיגים - רכיבה ראשונה - אופניים על הגב תאריך: 5/24/2008 2:09:00 PM
מחבר/ת: אמיר ברמן
אני אתחיל מהסוף, את הרכיבה היום סיימתי כאשר האופניים רוכבות עליי למרחק של מס´ ק"מ לאוטו. ואיך כל זה התחיל. אתמול סיימתי את הרכיבה והחלפתי צמיגים לחדשים (אחורי high roller 2.35 וקדמי Minion 2.5). את שניהם הרכיבו לי כטיובלס עם ערכבה ביתית. את הלילה האופניים בילו במהופך עם לחץ של 70 PSI בכל צמיג על מנת שהוא יתפוס טוב על הג´אנט. את הרכיבה התחלתי בצורה קלילה ובחצי שעה הראשונה אפילו נהניתי מאוד. האופניים שלי נהיו מהירים מאוד ועם אחיזה טובה. ואז הגיע הרגע הנורא, בשנייה אחת כל לחץ האוויר (לא אמרתי קודם אבל את הרכיבה עצמה עשיתי עם 28 PSI) יצא מהצמיג הקדמי ונשארתי על הג´אנט. כעוס ומיוזע הרמתי את האופניים ויצאתי למסע שלא היה מבייש טירון בגבעתי עד לאוטו. אם אתם שואלים את עצמכם, לא רציתי להכניס פנימית ולהמשיך לרכב, כי אני היום בערב הולך להתקין מחדש את הטיובלס הקדמי.
|