הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2008 2:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 5/24/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אני רוכב עם טיובלס יעודי כך שלא יודע הרבה על הביתי
בכול מיקרה אני רוכב עם המשאבה עם הבלוןCO2 חוץ מהמשאבה הרגילה
כי במיקרה של ממיג פלאט אתה בבעיה עם משאבה רגילה
אני לא מבין למה לא החלפתה במקום לפנימית ואחרי זה תחזור ליטבלס
בכול מיקרה ממליץ לך להחזיח את המשאבה המיחדתCO2 ואם אתה עים טיבלס נישאר כדי שבימקום פנימית תחזיק צמיג נוסף בתיק(קולאר) טיפה יותר גדול מפנימית עם חומר
דורון


חזרה לפורום