נושא: נשכח גלגל קידמי בבן שמן !! תאריך: 5/24/2008 6:15:00 PM
מחבר/ת: יוסי מ
שלום לכולם ביום שישי האחרון ה23 לחודש, שכחתי גלגל קידמי של אופני Giant טראנס ביער בן שמן, כמובן שחזרתי כעבור 20 דק´ למקום והגלגל לא היה שם ...
אני אשמח לדעת שמישהו לקח אותו ואני אשמח לקבל אותו חזרה !! אני אודה מקרב לב ואף מוכן לפצות את המחזיר בכסף !!
גלגל קידמי חדש רק לפני חודש נקנה .
תודה מראש...... :confused:
מאירי יוסי 0507989629
|