נושא: יש את זה בלינק תאריך: 5/24/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
זה נקרא מפתח קסטה, לגבי הכלי השני הוא באמת יותר נוח אבל אפשר להסתדר בלעדיו. בגלל שאתה לא מתכוון לפתוח קסטות בקצב של חנות, אתה יכול לתפוס את הקסטה עם בד(שלא תכאב היד), אם זה מוברג טוב אז עם מפתח ג´פקה לדעתי חבל על הכסף של הכלי השני...
כמו שבן אמר לך לחנות שיפתחו לך את זה תסדר לך את השפיצים ותבקש שיחזירו את זה למקום, סביר להניח אם זה חנות שכונתית אז זה גם לא יעלה לך כסף כלל...
|