הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2008 6:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לאחר הרכבת טיובלס
נושא: לאחר הרכבת טיובלס תאריך: 5/25/2008 6:50:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

דבר ראשון - אני מנפח לחץ אויר גבוה יחסית (35 ומעלה) ויוצא מייד לסיבוב.

דבר שני - אני משאיר לחץ אויר גבוה לפחות למשך רכיבה אחת ארוכה ולא אגרסיבית - פשוט כדי לתת לצמיג ולחומר לעבוד וליצור אטימה יעילה לכל אורך שפות הצמיג, מבלי לאתגר יותר מדי את המבנה.

דרך אגב, אני לא רואה שום יתרון בהשארת הגלגלים במצב סטטי, עם אופניים הפוכים, ישרים או באלכסון. הגלגלים צריכים להסתובב, ועדיף שיסתובבו תחת עומס.


חזרה לפורום