נושא: בתור בעלים תאריך: 5/25/2008 3:18:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג
גאים של MC ZEN אני יכול לומר לך הרבה דברים טובים על האופניים וקצת לא טובים. הטובים הם גיאומטריה משתנה, ורסטיליות ושלדת מונוקוק חסינת ירי. ה SAN ANDREAS יתאימו לך כמעט לכל סגנון רכיבה. יש כאלה באבזור XC ויש כאלה באבזור FR. הם לא יגבילו אותך בשום דבר. חסרון בולט בהם (או יתרון- תלוי מאיזה צד של המטבע אתה) זה גובהו של הציר המרכזי. עובר מעל כל סלע, במחיר מרכז כובד גבוה. וכן, הם מכוערים רצח...אבל זה קלאסיקה אמיתית. אולי צביקה יוסיף משהו. מי ראה את צביקה? ;)
|