הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2008 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  עזרתכם בבקשה ...
נושא: עזרתכם בבקשה ... תאריך: 5/25/2008 3:50:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

מדובר בבולם MANITOU SPLIT RPA
אני מעוניין לקבל/לדעת מה לחץ האוויר שעליי למלא בבולם האחורי שלי.
חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי טבלת מידות או נוסחה לחישוב עבור הבולם הנ"ל, אפילו שלחתי להם מייל בכדי לקבל הסבר אך התשובה הייתה לקונית ולא נתנה מענה.
עזרתכם בבקשה אם למישהו היה בולם כזה או יש בידיו מידע ...
תודה


חזרה לפורום