טקסט הודעת פורום
| 5/25/2008 9:59:00 PM |
|
נושא: אחלה של עזרה יש פה תאריך: 5/25/2008 9:59:00 PM
מחבר/ת: חיים בן שושן
תודה לאריאל ולשאר חברי הפורום על העזרה..
קניתי היום את הכלי לפתיחת הקסטת שינים ותיקנתי את השפיצים בגלגל, :cool: תודה רבה לכולם..
|
חזרה לפורום |
|
|