נושא: סיפור יפה תאריך: 5/26/2008 2:22:00 PM
מחבר/ת: כפיר כחלון
בזמנו הייתה בפורום שאילתה לגבי צביעת שילדות/חלקים... אז היום הייתי אצל בחור שיש לו סדנה בת"א וקוראים לה "SUB". קיצר,שמתי אצלו שני ג´אנטים לצביעה והבחור פשוט מקצוען,אני מת לראות את התוצאה... מי שמעוניין לעשות איזשהיא קסטומיזציה לאופניים שלו,לגרום להם להיראות כמו משהו שאין לאף אחד...מוזמן לשאול שאלות... ואגב,הוא יכול לצבוע לכם הכל!!פשוט ה-כ-ל והרמה היא מדהימה! קיצר,עוד שבוע אתם תראו את הסנטה קרוז החדשים שאני בונה,פשוט יהיו הכי יפים בארץ!!!
|