הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2008 5:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  כפיר
נושא: כפיר תאריך: 5/26/2008 5:25:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

אם אני רוצה לצבוע את החישוקים שלי ..בלי שפיצים נאבה והכול..אני צריך לפרק ממש את כל הגלגל שישאר חישוק או שאו מכסה הכול..

וכמה יוצא 2 חישוקים?


חזרה לפורום