טקסט הודעת פורום
5/26/2008 5:25:00 PM
עומר נחום
כפיר
נושא:
כפיר
תאריך:
5/26/2008 5:25:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
אם אני רוצה לצבוע את החישוקים שלי ..בלי שפיצים נאבה והכול..אני צריך לפרק ממש את כל הגלגל שישאר חישוק או שאו מכסה הכול..
וכמה יוצא 2 חישוקים?
חזרה לפורום