טקסט הודעת פורום
5/26/2008 9:02:00 PM
דן ניסן
ניקוי לתיק נשיאת מים
נושא:
ניקוי לתיק נשיאת מים
תאריך:
5/26/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת:
דן ניסן
בשביל לנקות אותו מהטעם אפשר להשים מים עם סודה לשתיה משאירים כמה זמן שוטפים והטעם נעלמם!!
חזרה לפורום