הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2008 9:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דן ניסן עם תוכן  ניקוי לתיק נשיאת מים
נושא: ניקוי לתיק נשיאת מים תאריך: 5/26/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת: דן ניסן

בשביל לנקות אותו מהטעם אפשר להשים מים עם סודה לשתיה משאירים כמה זמן שוטפים והטעם נעלמם!!


חזרה לפורום