הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2008 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  חופש בגלגל ונאבה חדשים!
נושא: חופש בגלגל ונאבה חדשים! תאריך: 5/27/2008 2:15:00 PM
מחבר/ת: אורי שפירא

שלום לכולם,
לפני שתי רכיבות החלפתי את הגלגל למאוויק דיטרקס ( חישוק פרירייד ) על נאבת XT חדשה.
הבוקר שמתי לב גם בשמיעה וגם וויזואלית שיש חופש בנאבה. הבחור שהתקין לי את הגלגלים הוא סופר מקצועי כך שאני יודע שהבעיה לא אצלו...
למה שזה יקרה?
יש לציין שוב שגם הנאבה, גם השפיצים וגם החשישוק חדשים מהשקית!!!


חזרה לפורום