הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2008 6:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  ללכת לחיזוק
נושא: ללכת לחיזוק תאריך: 5/27/2008 6:33:00 PM
מחבר/ת: amir fr


אני גם נתקלתי בנאבה xt שהשתחררה אצלי....

דרך אגב תמיד יש צורך בחיזוק שפיצים לאחר רכיבה על גלגל חדש
וייתכן שיהיה חופש בנאבה מכיוון שהרכיבות האלו הם פעם ראשונה שהופעל עומס על
הנאבה. זה לא אומר שהמתקין לא מקצועי,התןפעה מוכרת(לפחות לי...)

נשמע לי מוזר שהבחור לא אמר לך שצריך להגיע לחיזוק לאחר רכיבה....

תגיע אליו ואני מאמין שחיזוק קל יפתור את הבעיה

דרך אגב אחלה חישוק :rating: :rating:


חזרה לפורום