נושא: ללכת לחיזוק תאריך: 5/27/2008 6:33:00 PM
מחבר/ת: amir fr
אני גם נתקלתי בנאבה xt שהשתחררה אצלי....
דרך אגב תמיד יש צורך בחיזוק שפיצים לאחר רכיבה על גלגל חדש וייתכן שיהיה חופש בנאבה מכיוון שהרכיבות האלו הם פעם ראשונה שהופעל עומס על הנאבה. זה לא אומר שהמתקין לא מקצועי,התןפעה מוכרת(לפחות לי...)
נשמע לי מוזר שהבחור לא אמר לך שצריך להגיע לחיזוק לאחר רכיבה....
תגיע אליו ואני מאמין שחיזוק קל יפתור את הבעיה
דרך אגב אחלה חישוק :rating: :rating:
|