נושא: בעיה בבושינג שלא רוצה להיפתר.. תאריך: 5/27/2008 8:31:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
היתה לי בעיה בהתחלה בבושינג שהיה קצת חופשוהיה רעש של תיקים כשמעפילים לחץ על הבולם האחורי.בהתחלה החופש היה בציר הראשון של הבולם,שיותר קרוב לגלגל הקדמי.הוסיפו לי שם טבעת ברזל כזאת בין חלקי הבושינג וזה עזר באמת.עכשיו נוצר לי חחופש בציר השני של הבולם(שקרוב לגלגל האחורי)וגם שם הוסיפו לי ת´טבעת הזאת אבל זה לא עזר.מה יש עוד לעשות?? :confused: כבר לא נעים לי להיכנס לחנות כבר איזה 80 פעם נכנסתי בשביל הבעיה הזאת :((
|